برگزاری  نخستین جشنواره مهارت‌آموختگان بخش سیلوانا ارومیه
کد خبر: 4119307
تاریخ انتشار : ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۷

برگزاری  نخستین جشنواره مهارت‌آموختگان بخش سیلوانا ارومیه

به مناسبت گرامیداشت دهه‌فجر نخستین جشنواره مهارت‌آموختگان بخش سیلوانا  ارومیه برگزار شد.

صلاح خان احمدزاده مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان غربیبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، به مناسبت گرامیداشت دهه‌فجر نخستین جشنواره مهارت‌آموختگان بخش سیلوانا  ارومیه، ۱۳ بهمن با حضور صلاح خان‌احمدزاده مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای آذربایجان‌غربی و نوری رئیس کمیته‌امداد امام خمینی(ره) منطقه یک ارومیه و حاتمی رئیس آموزش‌وپرورش ارومیه برگزار شد.

مدیرکل فنی و حرفه‌ای آذربایجان غربی در این مراسم اظهار کرد: دهه فجر انقلاب اسلامی از نقطه آغاز تا پیروزی پر از خاطرات تکرارنشدنی در ذهن و زبان مردم ایران است همچنین امروز یادآور روزهایی است که نهال نوپای انقلاب با خون هزاران لاله پرپر در عمق زمستانی تاریک و سرد و سخت، به بار نشست نهال نوپایی که اینک درختی قوی و تنومند است.

صلاح خان‌احمدزاده افزود: مهارت‌آموزی از جمله مقوله‌های مورد توجه نظام‌های آموزشی کشورهای پیشرفته به شمار می‌رود زیرا برای پرورش نسلی کارآمد و پویا باید راه‌های افزایش مهارت دانش‌آموزان و دانشجویان را گسترش داد.

وی ادامه داد: رشد و توسعه همه جانبه ایران اسلامی در گرو آموزش و هدایت استعدادهای علمی در مسیر بالندگی کشور است، بدون تردید توفیق خدمت در راستای اعتلای دانش و مهارت آینده‌سازان این مرز و بوم در نیل به اهداف مقدس آموزشی، افتخاری ستودنی و ارزشمند است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌‌ای آذربایجان غربی در خصوص آموزش‌های مهارتی تصریح کرد: همه پیشرفت‌های معنوی و مادی بشر ریشه در تربیت افراد دارد که از منبع زلال ایمان، معرفت، تعهد و ایثار معلم سیراب می‌شوند، از این منظر کشور وامدار همه استادانی است که به حق چراغ هدایت بشریت رابه تأسی از پیامبر اعظم(ص) روشن و فروزان نگاه داشته‌اند.

در پایان جشنواره مهارت‌آموختگان منطقه سیلوانا، از یاوران اشتغال نیز تقدیر شد.

انتهای پیام
captcha